Jan 31, 2011

#23 - Something you crave for a lot

Well.. this could be the easy one.. Definitely not shopping. I tend to shop at fresh market.

Jewelery? Not my thing.. I don't even like to wear one (except for my bracelet - A gift from my MIL), lagipun orang cakap less is better kan? Hohoho

Shoes or handbag? Not yet.. Aku tidak tau la di masa akan datang, tapi buat masa ni tidak la pula. Kebanyakan kasut atau handbag yang aku beli setahun sekali. Tapi kalau masih boleh pakai, kita pakai sampai buruk.. kekeke Most of my handbag, aku kebas adik or my mom punya. They have plenty, daripada buruk dalam simpanan, baik aku ambil.. kesian beg2 tu..

Travel? Hmmmm.. I don't think so. Satu perkara aku suka time melancong, makanan di kapal terbang, masuk hotel lepak kejap, keluar cari makan, balik semula ke hotel tidur atau lepak, then cari makan lagi dan sebagainya. Aku sangat2lah tidak suka dengan suasana yang aku tidak familiar.. I guest that's why I don't travel much..


Food? YES!!! Absolutely!! Aku suka sangat makan (bukan makanan eksotik ok). Mana2 aku pegi, memang makanan dulu aku cari. Aku suka memasak pun sebab aku suka makan.. hehehe bolehkah macam tu? Tidaklah aku makan macam orang tidak pernah makan sebulan, tapi sebab mo rasa. Kadang2 sampai laki aku tidak boleh agak sama ada aku makan sebab mengidam atau sebab aku memang suka makan.. ngeeeeee

No comments:

Post a Comment