Jan 19, 2011

#12 - How do you found out about Blogger and why you made one

Aku dapat tau pasal blog ni kira sudah lama juga la. Perancangan tu ada, cuma perlaksanaan tu ada lambat sedikit. Kalau dolu2 bila tengok blog orang tu, terhengen juga la aku mem'blog' apa2 yang boleh di blog. Asalnya aku berminat mo buat blog pasal labuan.. tapi bila kita sudah berhijrah ke luar wilayah ni, semua cerita pasal labuan tidak ter'update'. Bila balik kampung baru la macam orang sakai.. kadang2 tu lebih lagi dari pelancong. Al-maklumlah pembangunan sedang pesat.

Lepas tu, aku kira mo blog pasal minat aku. Tapi sebagai seorg yang sangat kreatif dan inovatif, semua minat aku ni separuh jalan ja.. lepas tu jadi projek terbengkalai. Buruk la pula kita mo blog separuh2 kan?

Last2, aku buat blog pasal aku ja. Lagi senang. Mula2 susah juga la mo cari idea mo blog pasal apa, tapi last2 tu aku blog sajalah apa2 yang boleh aku jadikan rujukan di masa akan datang, hobi aku, luahan perasaan (aiseh..) dan event2 penting dalam hidup aku (itooo diah!!)..

No comments:

Post a Comment