Jan 12, 2011

#05 - A picture of somewhere you've been to


Kalau anda semua rasa aku tersalah gambar, aku ingin meng'confirm'kan tidak sama sekali. Hakikatnya aku tiada gambar lain mo kasi. Sudahlah aku tidak suka sangat melancong (bagi aku tempat orang ni buat aku tidak keruan), lepas tu aku tidak gemar sangat mengambil gambar. Hasilnya inilah gambar candid yang aku ada yang jelas2 aku celok2 dalam fb aku (kena tag).

Kalau ikutkan hati, mau saja aku pegi mana2 pantai yg ada lepas tu ambil gambar lepas tu upload. Tapi macam tidak realistik la pula kan? Maka aku pun ambil la gambar ni.. Gambar ni diambil bulan Mac tahun 2009. Retreat ofis aku la kononnya. Dalam gambar ni, aku tengah bersungguh2 bersenamrobik sebab aku belum sampai sebulan masuk keja selepas cuti bersalin (2 bulan).

Lokasi kawasan ni, di Beringis Resort. Sorry la aku tidak boleh provide gambar pemandangan yg lagi meluas dari ini. Oleh itu, terpaksa la kamu semua melihat punggung anak aku disamping pandangan sisi si ibu yang kurang mantap posisinya.. hahaha what do you expect? Orang kan sedang bersenamrobik..


No comments:

Post a Comment