Jan 16, 2011

#09 - Something you're proud of in the past few days

Of course la bila anak teruna aku masuk darjah 1. Ibu mana la yg tidak bangga cek yah oiii.. Membesar juga la anak yang aku jaga ni. Tambah2 lagi hidup di perantauan. Itu lah yang paling aku bangga sangat. Semua pun buat sendiri. Sekali sekala terpaksa jugalah aku buat panggilan hayat jam 2 - 3 pagi semata2 untuk dapatkan khidmat kaunseling free dari mama aku. Hahahaha.. Apa yang penting anak2 aku sihat dan senormal pembesaran budak lain dalam umur dia.

Paling aku bangga bila tengok dia ada kawan sendiri. Memang la waktu tadika dia ada kawan sendiri, tapi bila dia masuk darjah 1 semua kawan dia sudah pegi sekolah lain2. Jadi terpaksalah dia cari kawan baru.

Aku tidak berharap sangat la dia jadi cepat matang pada usia dia hampir 7 tahun. Cukuplah dia enjoy jadi budak2 macam kawan dia yg lain. Ada banyak masa lagi kalau dia mo jadi matang. Tapi buat masa sekarang, enjoy your childhood Haikal!!

No comments:

Post a Comment