Jan 15, 2011

#08 - Short term goals for this month and why

This should be the easy one. I intend to finish what I had started. Of course la I had a few projects need to be done, I don't think a can manage to finish all of it by the end of this month. Lagipun kira pertengahan bulan sudah ni.. Kalau projek kecil2an bolehla

So, untuk bulan ni aku kira mo habiskan permainan ni mengikut terma dan syarat dalam 30 hari. Setakat ni, alhamdullillah kira right on time la kunun..

The reason : supaya aku boleh belajar mendisiplinkan diri dalam menepati masa untuk menyiapkan projek yg kena bagi. E'eh.. boleh jadi azam baru juga ni tau.. pembangunan kendiri kunun.. hehehe

Other than that, aku sendiri tidak boleh terfikir apa lagi aku punya short term goals. So,aku assume satu saja pun kira asi la tu kan.. Apa org putih cakap tu.. One is better than nothing.. hehe

No comments:

Post a Comment