Jan 24, 2011

#17 - Someone you would want to switch lives with for one day and why


Bagi aku, inilah soalan paling senang. Tutup mata pun confirm boleh jawab. Kalau tutup mata pun susah mo jawab, nda lama lagi kali tu kan?

Kalau aku boleh tukar kehidupan untuk sehari, aku confirm mo tukar sama Farouk Hussien. Kalau kamu rasa macam kenal tapi siapa? Bah baiklah.. ni aku kasi tunjuk gambar dia..





Apa?!! Masih tidak nampak kenapa aku mo switch lives dengan dia? Biar betul kamu ni.. Mari aku tunjuk apa kerja dia..





Siok kan? Kerjanya jalan.. makan.. jalan lagi.. makan lagi.. sudah la tidak payah share2, free lagi tu. Paling best, berabis2 dia makan, tengok badannya.. ramping kan??

Kalau pun aku tidak dapat part yang ramping tu, dapat sehari jadi dia.. jalan makan jalan makan pun jadila.. bukan pun boleh gemuk kalau makan sehari suntuk kan?


1 comment: