Jan 22, 2011

#15 - Put your iPod on shuffle : First 10 songs that play

Aii.. macam buyuk ja soalan ni. Kalau tiada iPod apa la aku mo shuffle? Untuk pengetahuan umum, aku baru saja bercadang mo beli iPod. Bercadang saja tau, belum beli lagi. Dalam cadangan aku tu, aku mo iPod kunun2 mo pakai time2 jogging. Kasi up semangat sikit. Tapi dalam cadangan aku tu, tidak pula dimaklumkan due datenya bila.. so, kira macam pending la. Tunggu kelulusan kewangan dari perdana menteri dulu. Padahal bukan pun mahal sangat. Jadi kenapa la aku tidak beli? sebab aku rasa macam kurang kepentingan. Lain kali la kan.. kalau duit pun sampai tidak terhabis mo dibelanja.. hehehe

Ok, kalau la aku ada iPod rasa2nya apa la 10 lagu yang terpapar? Hehehe sungguhpun soalan ini agak sukar untuk dijawab, tapi untuk orang macam aku mmg senang. Tidak payah amali pun.. pakai teori saja. Kalau di ofis pun, playlist aku pendek saja. Tidak sampai pun 15 lagu. Jadi aku boleh agak apa lagu yg terpapar dalam 'iPod aku'. Aku tolak lagu yg sentimental, aku kasi masuk lagi yg rancak. Bukan pasal apa, kalau lagu sentimental, kaki aku ni tiba2 jadi sentimental juga. Slow semacam. Kalau rancak baru la.. tidak buang masa dan lagi banyak kalori terbakar kunun. Setelah ditolak tambah, mgkin ada dalam 5-6 lagu ja yg tinggal. Tidak pun sampai 10. Kalau di shuffle pun, confirm itu juga yg keluar.. hehehe Problem Solved!!! Bangga aku ni..

No comments:

Post a Comment