Jan 31, 2011

#22 - What makes you different from everyone else

Ayooo... is the question is getting harder and harder or my IQ is getting lower and lower? I mean come on la.. nobody is actually different from everyone else. Except for the face la. If you don't have a twin!!

Lain la kalau kita mo jawab soalan ni in "PERASAN' mode.. hahahaha. Oklah, sebab aku terima challange ni, maka aku terpaksa menjawab walaupun in "PERASAN' mode. Bagi membolehkan aku menjawab soalan ini dengan cemerlang, gemilang dan terbilang.. mohon agar sesiapa yang ada persamaan sikap dengan aku, mohon buat tidak tau ja lah!! Orang sudah perasan ni tidak boleh dipertikaikan kesahihannya.. ada juga yang meroyan nanti..

Bagi aku (yang perasan ni), aku boleh berbelanja habis2an di pasar segar. Kalau pasar segar pun kamu tidak tau.. meh! Aku explain. Pasar segar ni, pasar yang jual ikan segar, jual sayur segar, jual daging segar.. Walaupun peti ais aku sudah penuh dengan stok makanan segar aku masih suka berjalan2 (kunun2 window shopping la) di pasar dan akhirnya 'terbeli' produk yang membolehkan laki aku membebel tidak pasal2.. Kunun mo beli ikan saja, complete semua jenis ikan aku beli. Complete bukan sebarang complete, cukup makanan untuk 1 bulan punya menu.. Hahaha tambah lagi la kalau aku membeli time2 lapar.

Tapi herannya bila beli pakaian, barang kemas, hand bag dan sebagainya.. terus hilang talent aku bershopping. Hehehe mungkin bukan bidang aku. Selamat la laki aku dari sebarang bencana hujung bulan kan?

No comments:

Post a Comment