Jun 1, 2011

Balik Kampung : Troli

Atas sebab cuti umum yg panjang + school holidays + my cousin's wedding, akhirnya aku bersetuju untuk menyahut panggilan pulau Labuan tercinta.

As excited as I was, belum lagi lawan excited anak aku. Haikal terutamanya. Dia awal2 sudah pesan yg dia mo stay di Labuan sepanjang cuti sekolah. Maklumlah kalau di KK, aktiviti harian dia cuma melepak di nursery.

Sampai Labuan, aku rasa mcm ada yg tidak kena dgn pemandangan terminal feri Labuan. Orangnya nampak mcm jarang2.. terlalu banyak space. Lepas difikir2kan semula, baru la sedar kebanyakan org Labuan berduyun2 ke KK sebab cuti panjang + cuti sekolah. Kami ja yg excited mo balik Labuan. Hehehe

Sampai rumah, anak2 aku tidak sempat tukar baju terus menerus mencari aktiviti yg boleh dibuat.


Mangsa Hari Pertama : Troli nenek diorg..


Siap posing lagi tu..


Sharing is always caring

Time ni si nenek tiada. Sibuk bergotong-royong buat persiapan kawin my cousin. Kalau nenek diorg nampak kamu ingat nenek diorg ketawa2? Kirim salam la.. confirm kena teriak punya! Kalau bukan directly sma cucu, sure aku yg kena tempiasnya..


No comments:

Post a Comment