Jun 28, 2011

Menu Please..



The other day, memandangkan musim gaji baru bermula plus my abdominal pain yang menyerang tanpa sebarang notis 24 jam, aku ajak hubby, the kids, my younger brother and my husband's niece dinner di luar. My first choice, is anywhere yang ada nasi briyani.

Sampai kedai BTC Lintas, benda pertama aku nampak. Air kelapa muda. Walaupun aku cakap mo makan Nasi Briyani, aku masih lagi minta puji mo minta menu. Manalah tau ada yang tersangkut barang sepinggan dua. Nampak gayanya, abdominal pain yang aku alami tidak mendatangkan sebarang mudarat kepada selera makan aku :).

Dapat menu yang dihajatkan..


Wow! Nampak sungguh menyelerakan.


What!! Is this a test?!


Last-last, aku teruskan saja niat aku mau makan Nasi Briyani. Naik pusing kepala aku baca menu. Apapun, kari daging dia.. superb!


No comments:

Post a Comment