Jan 3, 2012

Happy New Year 2012


Assalamualaikum :)

I guess it's never too late to wish all of you a HAPPY NEW YEAR!! Apa yg aktiviti yg aku buat sempena menunggu kedatangan 2012? Well... NOTHING! Since, geng2 asrama dulu tidak ada sebarang plan untuk buat persidangan maka I was planning to masak yg simple2. Nuggets, sosej sambil menekan2 remote control utk diteroka. Early morning on 31 December 2011, aku sibuk cari cempedak di tamu Putatan utk jadi pewangi kereta sepanjang hari. Lepas tu, bawa budak2 around KK utk beli keperluan sekolah. Beli kasut, stokin dan alat tulis. Baju seragam telah disubsidi oleh kerajaan negeri sebanyak 2 pasang. Good quality I must say.

Kami sampai rumah almost 7.00 pm dgn perut yg kenyang dan tenaga yg almost zero. Mandi dan lepak depan tv ramai2. Klu ikut hati, jam 8.00 pm aku sudah mo exercise mata. Tapi atas permintaan husband utk temankan dia sampai jam 12.00 tgh malam, aku cuba bertahan. Sudahnya aku tertidur depan tv dan laki aku suruh pindah bilik. Tengok jam sudah 11.45 pm. Kesimpulannya, new year aku sambut dalam mimpi saja.

Apa yg aku capai dalam 2011? Hmmm...

1) Another child

Well, almost. I'm 5 months pregnant, have to wait for another 4 months to have an actual child. InsyaAllah.

2) Digital camera and mattress

Aku ada beli digital camera, tapi mattress.. belum lagi. Due to some perbelanjaan diluar jangka, terpaksa ditangguhkan. May be next time.

3) Holiday trip and technical skills

Bab holiday trip tu memang tercapai. A few times lagi :). Technical skills? Ada kemajuan dan boleh diasah lagi di masa akan datang.

Kira2 hampir semua azam tahun 2011 hampir tercapai. Kira boleh berbangga la sikit. Tahun 2012 :

1) Mewujudkan cara kerja yg lebih sistematik (you know la.. because of the SBPA)
2) Menyusun atur dan menceriakan keadaan rumah


This year is more about to improve my quality of life :).


No comments:

Post a Comment