Jan 30, 2012

Jururawat bertauliah



Assalamualaikum :)

Masih kah kau ingat? Aku ada mention dulu bahawasanya bagi mengeratkan silaturrahim antara ibu dan anak, doktor tanpa segan dan silunya memberikan arahan agar aku memberikan rawatan insentif pada si pitung kesayanganku.

Well, dengan gigihnya aku cuba menjalankan tanggungjawab sebaik mungkin di hujung minggu yg lalu.


Seperti yg dijanjikan, aku mempersembahkan kecederaan yg ditanggung oleh si Dyana akibat terhempas meja. Sungguhpun tidak terang, cukup la utk melihat keseriusan kecederaan beliau.


Cantikkan? Puas aku bungkus ala2 bungkus hadiah ibu jari kakinya ni. Dulu terpaksa berhati2, tapi sebab hampir sembuh aku bungkus ja mcm bungkus lamban. Hehehe


Kepada sesiapa yg berminat utk belajar teknik membungkus ibu jari ala2 membungkus lamban, you know where to find me ;) Aitseh!!


Just in case kamu tidak tau rupa lamban..


No comments:

Post a Comment