Jan 29, 2012

I finally gave up..




Assalamualaikum :)


Nothing big. Don't have to worry. Remember dulu betapa gigihnya aku berkunjung ke library utk meminjam buku2 bestseller segala? Well, I've been trying to read 2 buku yg aku pinjam berbulan dulu. Mungkin dalam 3 bln atau lebih. Setiap kali ke library utk renew, selalu ja org kaunter tanya kenapa belum habis baca. Bila aku cakap sibuk, diorang senyum saja. Mesti diorang cakap, klu sibuk nda payahlah pinjam buku. Sekurang2nya aku akan fikir macam tu. Memang padan dgn muka aku.

Aku ada another 3 buku utk dibaca selain yg 2 tu. 1 buku yg aku beli mgkn 2 thn dulu. 2 lagi buku yg dipinjamkan kawan a few months ago. Aku siap susun cantik2 di ofis dgn harapan aku sempat baca walau 2-3 helai ja. Setiap kali cuti atau hujung minggu, mmg aku angkut dlm handbag. Persoalannya.. adakah aku baca? Sadly, nope.

So, utk sementara waktu ni aku berniat mo pulangkan buku2 ni ke library. Kasi can org lain yg mau meminjam (macamla ada). Mungkin lain kali baru aku cari balik buku2 ni. Sekarang ni jadual aku padat. Kurang pasti klu bos aku ni berniat mo jadikan aku calon pekerja cemerlang ni tahun atau dia terlupa aku pregnant :). Paham2 ja la kan.. 12 bln -3 bln = 9 bln utk habiskan segala projek.

Buku2 yg terpaksa dilepaskan dan akan di consider pinjam balik (klu tiada buku yg best) :


Buku ni aku mmg bersemangat mo baca. Ada buat beberapa attempt masa tunggu Haikal balik sekolah.
Tapi sayang.. tidak pernah lepas dari 3 muka surat..


Ini buku.. sungguhpun bestseller, tidak bernafsu aku mo baca.
Maybe next time..


No comments:

Post a Comment