Dec 28, 2011

Projek Ofis

Assalamualaikum :)

Ini kira entri terbengkalai aku yg terakhir (harap2 lah). Memandangkan kita sudah sampai ke penghujung tahun, maka sudah menjadi adat istiadat sebarang peruntukan yg ada haruslah dihabiskan secepat mungkin. Maka, bermulalah kerja2 menghias ofis. Sejak kebelakangan ni, bos aku sibuk betul suruh kami hias ofis. Aku pun tidak tau kenapa.

Walaupun sibuk, dikala buntu (tiada idea) aku pun cuba la menggubah bunga yg telah di'nyah'kan dari ofis bos atas sebab sudah hilang seri. Lepas saja siap, semua org yg datang ke cubicle aku sibuk pula tanya kalau2 aku keluar bajet sendiri utk hias cubicle aku yg macam kedai bunga ni. Mintak mahap lah yer!! Aku tukang gubah saja. Susun aturnya, orang lain yg buat.

Sebab makin ghairah pula orang bertanya dari sehari ke sehari, akhirnya aku mengalah juga. Habis semua orang aku call minta tulung angkat sofa dan meja. Terima kasihlah kepada adik2 yg prihatin sekalian. Jasamu akan ku kenang! :)

Lepas susun atur, baru aku letak bunga2an. Rasanya, cukuplah dulu utk projek menghias ofis tahun 2011. Tahun depan klu ada peruntukan, baru start balik. Ini pun ada beberapa perhiasan dinding yg belum dinaikkan. Takut mau drill lubang geng! Nda pasal2 kena suruh tampal balik kalau salah drill.


Kesian ni bunga.. sanggup aku pegi beli bunga kuning semata2 mo kasi naik seri bunga yg memang tidak 'ramai' ni..


Ini pun kesian. Aku tambah la bunga putih pink tu sekali sama daunnya. Still aku rasa bunga ni masih 'sakit'. Mo beli pasu baru kali kan? Hehehe


Itu dia! Aku curi ambil gambar dari bilik bos. Matching la pula dgn dinding. Sungguh tidak disangka.


Susun atur lobi bawah. Siap ada air terjun mini lagi kau!!


Lobi atas. Macam masih kurang seri lagi. Mungkin bunga tidak cukup.. Next time lah!



No comments:

Post a Comment