Dec 27, 2011

It's Official



Assalamualaikum :)


Hari ni, kira kunjungan ke-3 aku ke Klinik Kesihatan Penampang dalam tempoh 2 minggu. Kalah juruaudit dalaman you.. :D.

Tujuan aku ke klinik kali ni, utk mengenalpasti tarikh bersalin aku yg official. Sepanjang waktu menunggu, kami dihidangkan dgn siaran langsung tangisan seorang budak berumur 1 tahun lebih selama 1 jam 30 minit non-stop. Mengikut hemat aku, klu esok lusa budak ni tidak jadi penyanyi aku pun tidak taulah. Training secara intensif berteriak selama 1 jam 30 minit bagi aku sudah luar biasa.

Tarikh rasmi aku dijangka bersalin adalah 09 Mei 2012. Usia kandungan kini mencecah 21 minggu. Cepat 3 minggu dari yg aku jangkakan. What do I expect kan? Aku bukannya duktul..


Saja ja aku letak gambar budak ni. Manalah tau suatu masa nanti jadi artis fofular. Aku tidak payah berbaris suda mau minta autograf. Klu pun tidak jadi artis, jadi penghias blog pun jadilah..


No comments:

Post a Comment