Mar 5, 2012

Dari jauh



Assalamualaikum :)

Last week, kira minggu bersejarah. Ditinggalkan oleh geng-geng bas sekolah yang sibuk berkursus di KL, aku akhirnya join geng-geng lain. I called it geng Express. Kenapa namanya geng Express? Sebab 3 hari berturut-turut aku menemankan mereka bershopping tudung ekspress. Apa yang aku dapat? Tiada sehelai tudung pun. Hahaha mungkin bukan musim beli tudung bagi aku. Aku punya musim bila mau dekat raya nanti.

Sepanjang seminggu tu, aku asyik terfikir-fikir mo kirim apa dengan geng-geng yang dalam mode dendang perantau ni. Barang yang dikirim harus tahan lama, murah dan mudah untuk dibawa pulang. Last-last aku terfikir mau kirim coklat Dove. Itupun lepas sepupu aku post dalam blog dia.

Memandangkan coklat ni tidak wujud di Sabah nan indah buat masa ni, maka aku rasa kira pilihan yang tepat la apa yg aku kirim ni. Aku pun tidak tau sedap atau tidak. Tapi sebab nampak begitu fofular, plus lagi tidak pernah cuba.. terus ja aku kirim.

Memandangkan aku sedang berpantang, saiz coklat yang dibeli harus lebih kecil dan comel. Dengan harapan setiap kali aku terfikir mau kasi habis, aku kena fikir juga lepas ni susah sudah mau cari.




Didatangkan khas dari KL.. macam bangga pun ada. :)
Rasanya cukup ka untuk stok sampai bersalin? *Itupun kalau tidak kena kebas si Dyana*


No comments:

Post a Comment