Jul 25, 2011

Books : The Scent of Rain and Lightning




Assalamualaikum :)

Kalau buku ini di'movie'kan, aku sure tidak akan tengok. Sebab cerita ni macam ada sedikit ke'cowboy'an. Cowboy is never my genre. Tapi mungkin sebab gaya penulisan Nancy Pickard, buku ni seronok dibaca. Boleh baca sinopsis di sini.

Adakah ramalanku benar belaka? Mungkin sebab instinct aku sudah semakin tajam, somehow aku sudah boleh agak pembunuh dia siapa. At least, terkena juga la salah satu option yang aku pilih. Aku budget 3 orang suspek. Tapi sebab aku pilih oleh yang least expected, maka aku dapat la pembunuh sebenar. Sungguhpun pembunuh dia senang untuk dikenalpasti, tapi macamana tragedi tu berlaku memang di luar dugaan.

Kesimpulannya,

1) Broken - by Karin Slaughther
2) The Scent of Rain dan Lightning - by Nancy Pickard
3) Death Gets A Time-Out - by Ayelet Waldman


No comments:

Post a Comment