Aug 31, 2012

Ogie



Assalamualaikum :)

Suatu malam.. Dyana teriak-teriak cakap dia mau Ogie. Bila laki aku tanya Haikal Ogie tu apa (taulah kan.. cuma budak saja yg tau yg budak lain maksudkan.. ), Haikal geleng-geleng ja.

Dgn rasa tanggungjawabnya, aku pun mula la mentafsir maksud 'Ogie'. 

Dalam fikiran aku Oggie bermaksud :


Nampak sangatlah aku terpengaruh dgn rancangan cartoon dalam astro kan? Maklumlah sudah 2 bulan kami   asyik tengok mikimau (mickey mouse) saja. Tiada can langsung tengok channel lain. Rugi ja bayar bulan mahal-mahal. Paling best kalau tukar channel time dia tidur pun dia boleh bangun balik suruh tukar mikimau. Mau nangis aku tengok mikimau tau!! Huhuhu bukan cerita sedih pun.. Beli 2nd decoder pun sampai sekarang teda khabar berita. Kunun tiada stock decoder. Boleh?
(Picture from google)


Rupanya yg Dyana maksudkan ogie ni..


Hahaha.. penat kami tekan tu remote. 
(Picture from google)


No comments:

Post a Comment