Aug 1, 2012

Hasil karya Dyana


Assalamualaikum :)

Lately, aku perasan Dyana selalu bawa pulang hasil karya terulung beliau (aiseh.. hasil karya kunun). Since, dia kerap mengoyak segala jenis kertas yg dia nampak (mungkin tanda2 protes seorang seniman kali ahh..), aku dapat juga snap beberapa hasil karya dia. 

Kalau dulu aku ada pamerkan hasil karya Haikal, kali ni Dyana pula. 


  Bila aku tanya "Ini apa?", Dyana explain dgn panjang lebar. Tapi sayang.. semuanya dalam bahasa Jerman dan satu patah pun aku tidak paham. First time aku tengok mcm enbrio, lepas tu macam arnab la pula.. hehehe

 Yang ini, lebih kepada kerja2 mewarna. Pengasuh Dyana siap bagitau dia selalu menangis kalau kerja dia belum siap. Sudah siap sibuk pula di pi tayang2 sama orang.

 The latest art. Kurang pasti kenapa, tapi aku rasa Dyana punya color palette lebih baik dari abang dia. Mungkin bakat semula jadi ini diwarisi dari si mama. Hahahaha!!


No comments:

Post a Comment