Oct 24, 2011

Ultimate Cheesy 7

Assalamualaikum :)

Lepas saja aku nampak iklan ni, terus aku sound adik lelaki aku. Seperti biasa, beria2lah adik aku mau mencuba menu Ultimate Cheesy 7. Oleh itu, aku mengambil kesempatan ini untuk minta dibelanja :D.


Mengikut cerita/fakta, terdapat 7 jenis keju digunakan. Malangnya, hanya untuk 3 menu. Ayam, Ayam Hawaii (budget melayu kunun) dan Pepperoni. The bulat2 thingy is definitely not ice cream (seperti yg Haikal sangkakan) or chicken ball seperti yang aku jangkakan. Ia dinamakan cream cheese. Bila makan Ultimate Cheesy ni, aku minus itu bulat2.


Keseluruhannya, aku rasa Ultimate Cheesy ni rasa macam pelik sikit. Mungkin sebab timbunan keju tu membuatkan rasanya macam terlampau padat dan pelik. Hakikatnya, aku bukan peminat tegar keju. Tapi kalau topping pizza tu, kira bolehlah. Persoalannya, Can You Handle It? Jawapan aku mudah saja. NO..


No comments:

Post a Comment