Oct 12, 2011

Look Alike



Assalamualaikum :)

Bila bawa anak2 jalan jumpa kawan2 dan keluarga, sure akan timbul persoalan "Anak kau yg ini mcm muka kau. Yang satu ni mcm bapa dia."

Sungguhpun anak baru 2 orang, kadang2 orang cakap Haikal macam si mama, kadang2 macam si bapa. Bergantung kepada mata yang melihat.

Hasilnya, mulalah si mama dan si bapa perasan bahawasanya semua anak2nya adalah mirip dengan diri sendiri. Sungguh tidak professional langsung. Akhirnya aku jumpa satu aplikasi online. Oklah! Aku lah yang ketinggalan zaman. Orang sudah pakai berpuluh tahun yang lalu, aku baru terkedek2 mau tengok muka anak2 aku macam siapa.


Well.. walaupun 8%. I'll take it!


Kembang semangkuk la laki aku kalau dia tengok ni.. Hehehe

Mau guna application ni kena Sign Up la pula. Tidak la lama sangat. Kurang dari seminit bergantung pada kecekapan kamu menggunakan keyboard.


No comments:

Post a Comment