Aug 15, 2011

Good News


Assalamualaikum :)

Ramadhan kali ni terlalu banyak berita gembira. First, sebab dapat bonus raya. Don't really care how much. Yang penting ada la juga.

Then I got my tickets untuk balik raya. Tahun ni aku minta puji mau balik raya naik kapal terbang. Sebab aku malas mau berasak-asak balik naik feri. Hehe nampak biasa-biasa saja untuk digembirakan kan? Well, sebab tiket itu adalah percuma! Aku guna kemudahan balik ke wilayah asal untuk pertama kalinya. Apa yang aku perlu buat, isi borang permohonan tambang balik ke wilayah asal, lampirkan bersama tiket yang telah dibooking serta borang cuti yang telah diluluskan ketua.

Last sekali, aku dapat PC baru. PC lama aku si LenoVis, aku dapat tahun 2009. Aku panggil dia LenoVis sebab dia jenama Lenovo, OS Vista. Aku memang berkira-kira mau format balik si LenoVis tu. Tapi aku malas mau install balik benda-benda pelik dalam PC aku ni. After 2 years, aku dapat si Dellven (jenama Dell, OS Windows 7). Nampaknya, mau tidak mau terpaksa juga aku reinstall benda-benda pelik dalam PC baru aku.


DellVen


No comments:

Post a Comment