Aug 22, 2011

Dyana and Her Many Version of Peace


Assalamualaikum :)

Budak-budak kecil masa kini, setiap kali bergambar mesti juga mau buat peace. Walhal suatu masa dulu, kalau aku kena suruh bergambar, steady saja macam mau ikut kawat. Tegak dan serius gitu. Kalau aku ada gambar, sure aku letak. Tapi sayangnya, semua gambar-gambar serius aku tiada dalam simpanan aku. Hopefully my sister ada simpan.

Last night, my younger brother ajak berbuka di luar. Memandangkan dia lambat sampai, aku masak simple-simple untuk berbuka. Maklumlah, mo makan pizza lagi kunun.

Setelah aktiviti makan, sementara menunggu adik-adik pizza tu menapau (membungkus) apa-apa yang patut aku pun suruhlah anak-anak aku bersedia untuk diambil gambar. Oleh sebab, Dyana ada banyak version Peace, maka banyaklah gambar yang telah diambil.


Letak tangan dia di dahi, macam loser sudah.


I don't know what to say.


Sedang setup jari jemarinya untuk buat peace.


There you go! Terpaksa pegang jari yang ketiga. Asyik terkeluar saja.


Sedang marah abang dia sebab abang dia tidak buat peace macam dia punya peace.


Last-last pinjam peace abang dia.


Hi-5 punya peace!


No comments:

Post a Comment