Apr 20, 2011

Happy Birthday April People!!


Dalam keluarga aku, bulan april boleh dikatakan bulan birthday. Terlalu banyak family member aku yg celebrate birthday on April. My hubby (12 April), my mom (13 April) and my dad (20 April). Memandangkan abang aku kebetulan balik ke Labuan (from KL), me, hubby, the kids and my younger brother pun mau juga la menyibuk balik untuk memeriahkan suasana.


Since it's not school holidays atau apa2 public holiday, my hubby and I decided kami minta cuti hari isnin. Kunun lama la sikit kami di Labuan. Tup tup.. aku ada audit la pula on that particular monday. Tapi atas keinginan mo bagi my mom birthday yang terbaik, aku buat2 tidak paham ja la aku mo kena audit (nasib baik la tiada... syukur!!).

Kalau birthday yang lepas2, selalunya kami adik beradik kirim duit.. my sister akan bawa both my parents pegi dinner. Maklumlah, anak2 semua bertempiaran mencari rezeki di tempat orang. Tapi tahun ni, memandangkan abang aku balik Labuan, kami rancang mo buat picnic party la kunun.



Aku sampai saja, terus ambil gambar menu..
Makanan yg my mom sediakan untuk picnic party


Sate my mom yg buat (marvelous).
Itu saikon wing, my sister yg marinate.. (bleh improve lagi la.. :)


father and sons sedang buat2 sibuk


Itu 2 org tgh2 masih tidak putus asa buat2 sibuk..
Bapa aku suda pass baton sma my brother in-law


The Yam Cake


Yg birthday 3 org, tapi ter'plus' 3 org lagi sebab excited mo potong kek


Sebab tidak puas potong ramai2, yg kecik kena kasi can potong kek lagi..


Tukang hidang kek kepada tetamu yg hadir.
Bukan pun dia kasi tetamu, dia hidang untuk diri dia ja.


Kalau suda tukang jaga api di sini.. siapa yg jaga bbq?


Ish ish ish.. kesian...


Makan time.. siap ada ketam lagi.


Manja2 time with the grandparents from her father's side.


Pertandingan melihat upin dan ipin beramai2 sambil menguji kamera siapa paling terang..


Aktiviti mengemas khemah.


My 2 aunts who celebrates their birthday on April. Happy birthday mamits!!


No comments:

Post a Comment