Feb 22, 2011

Swimming Pool

Di suatu minggu, lebih kurang jam 3 ptg aku ni berniat mo beli barang2 rumah, entah kenapa ter'parking' la pula depan swimming pool ni.

Haikal : Mama, Haikal mo pegi swim..
Aku : Mana boleh!! Haikal tidak nampak kah tiada orang di sana? Ada buaya besar tu.
Haikal : Mana ada.. (tapi mata melilau tengok betul ka ada buaya)
Aku : Ada. Kalau tidak percaya, Haikal pegi la swim.
Haikal : Tidak mau..

Lepas shopping, ada la pula budak bertuah mandi di swimming pool tu dengan mummy dia..

Haikal : Nah kan!! Mana ada buaya. Mama ni tipu Haikal saja..
Aku : Aik?!! Mana sudah tu buaya? (pura2 la aku mencari2) Alah.. balik sudah dia.. penat tu buaya pegi swim..

Sampai bila aku mo bagi jawapan bodoh ni kan??


Inilah rupanya swimming pool yang ada buaya tu.. hehehe

No comments:

Post a Comment