Feb 8, 2011

#28 - A picture of you last year and now, how have you changed since then?



October 31, 2010


February 6, 2011

Memandangkan soalan tidak menyatakan dengan jelas minimum jarak gambar diambil, maka aku pun cuba la main buyuk dengan mengambil gambar yang jaraknya cuma lebih kurang 3 bulan saja. Alasan aku jelas dan mudah, ini saja la gambar yang aku ada. Yang lama2 punya gambar tu memang ada, tapi kalau semua candid, macam tidak best la pula kan?

Physically, tidak la banyak sangat yang berubah. Aku tidak rasalah lepas aku buat challenge ni aku makin kurus ka atau apa, macam sama saja aku tengok. Tapi ini dari pandangan mata empunya diri la. Tau lah kan kadang2 empunya diri ni tidak mo terima kenyataan kalau tiba2 ter'besar' daripada sebelumnya.

Mentally, I regained my purpose in life. Bukan aku tiada tujuan hidup, cuma tersasar sedikit demi sedikit dari tahun ke tahun.. last2 terus terjunam masuk gaung.. hahaha. At least by looking back, kita tau la kenapa kita nampak lebih muda (itu sememangnya), lebih ceria, lebih bertenaga dan yang penting sekali lebih bersemangat mo tengok apa cabaran yang ada di esok hari. Aisehmen!!

No comments:

Post a Comment