Feb 11, 2011

CNY Bowling Tournament

Angan2 saja aku ni. Tournament segala kunun kekeke. Memang lama sudah mo buat tournament ni. Tapi sori la, tournament ni tertutup kepada keluarga2 terdekat saja. Rasa tidak sanggup untuk memalukan diri sendiri di khalayak ramai. Mula2 kami plan mo main berhabis2an. Entah kenapa bertebiat pula la lane yang kami pilih ni. Bukan teda lane lain, tapi lane tu saja yang tersembunyi sikit. Memang padan juga la dengan muka kami. Last2, habis saja game pertama, terus bungkus.. balik tidur lagi untung.


Mau 3 kali juga la aku tukar saiz kasut. Alahh... bukan selalu aku main, memang patutlah aku tidak ingat. Saiz aku, 6. Tapi cuba tengok kasut bowling di Labuan, cantikkan? Laki aku siap cakap kasut bowling tu lagi cantik dari selipar jepun yang selalu aku pakai. Cis!! Yang penting selipar tu jimat dan selesa, jadi kenapa la kalau tidak cantik kan?


Mula2 macam malas juga mo bawa budak2. Takut ada yang MIA la pula. Tapi nasib baik semua pun tau duduk diam. Asal saja segala keperluan (makanan dan minuman) disediakan. Lagipun boleh juga diorg bagi sokongan moral untuk si mama dan si babah.


Ini la kunun2 yang sibuk mo lawan ni. My sister and her hubby.. budak yang dibelakang kerusi tu, adik aku yg paling kecik, Aiman. Diimport khas jadi pom pom boy bagi pihak adik aku. Pom pom boy and girl yang aku order, bukan pun bagi semangat.. sibuk pula pigi susun2 bola. Yang sorang lagi (Dyana) ke hulu ke hilir dengan keropok dia. Kalau macam ni, mo kena potong elaun ni tau..


Aku sebenarnya sangat berharap kalau korang boleh tengok sendiri keputusan game ni. Aku malas lah mo cakap (sebab aku uncit!! Hehehe).


Gaya balingan sorang2. Kalau kamu tengok betul2 aku punya gaya balingan la yang paling cantik kan? Nda kesahlah kalau uncit pun, yang penting kalah mesti ada GAYA, MUTU, KEUNGGULAN..

No comments:

Post a Comment