Feb 9, 2011

#29 - In this past month, what have you learned

Reality speaking, I've learned a lot. Yalah kan, learning is a process.. everything we do is technically a learning process. Either you've learned something new, or you've tried to make something different in your daily routines just to make it more interesting (supaya tidak bosan la kunun).

Since kita sedang menjawab 30 days challenge, aku assumed apa yang dimaksudkan is related to this challenge la.. Bagi aku, 30 days challenge ni membuat kita mengenali diri kita 'once upon a time' la. Apa yang kita suka buat, apa yang kita minat, apa yang kita suka dan tidak suka.. anything yang biasa kita buat zaman dulu kala.. zaman 'young and dangerous' la kunun tu.. Especially time kita masih belajar.

Lepas saja zaman belajar, agaknya due to our 'kematangan' dalam berfikir membuatkan keutamaan kita berubah sedikit, mengikut peredaran masa. What we didn't realize is, in order to fit the priority we've changed ourselves. Agaknya sebab kita in 'Young and Dangerous' mode, kita anggap benda ni macam turning point lah!!

Well, I know I've changed a lot. By doing the first question dalam 30 days challenge ni, kira macam wake up call. Punyalah banyak impian aku yang tergendala sebentar, hehe biasalah.. dulu lone ranger, sekarang sudah ada rakyat. Of course the priority is different, but it shouldn'
t change the way we feel or think.

Agaknya, it's time to reconsider some of my interest..


No comments:

Post a Comment