Oct 15, 2012

Pom pom girl


Assalamualaikum :)


Sejak kebelakangan ni, setiap sabtu aku sibuk jadi pom pom girl. Mentanglah laki aku jadi pengurus sukan jabatan dia, kami pun terangkut sekali. Paling tidak boleh diterima, satu acara setiap sabtu. Kalau 8 acara? 2 bulan baru tau siapa pemenang keseluruhan! Terseksa jiwa dan raga you know..

Apapun, aku sempat ikut beberapa acara saja. Itu pun aku bergantung harap pada anak-anak supaya buat hal. Budak-budak kalau buat hal, cepat saja si bapa suruh masuk kereta balik. Hehehehe..

Setakat ni aku sempat ikut 2 acara. Acara pertama badminton di Kompleks Sukan Likas. Singgah sekejap saja sebab aku kena bekerja la pula. On the way ke dewan, aku nampak..





 Ada a few la yg aku kenal Alex Lim dan Alvin Chia. Termasuk no. 4 dari kiri atas, arwah Ramli Ahmad. Aku kenal pun sebab dulu aku sempat buat projek sejarah TOKOH. Aku pilih dia, semata-mata sebab aku kenal anak dia. :)



Acara seterusnya, aku jadi penyokong kuat acara bowling. Hahaha tiada kena mengena ni. 


 Itu bapa budak berbaju biru yg sedang kutip bola, kawan sekolah rendah aku, sekolah menengah dan masih melepak sama-sama sampai sekarang. Itu la aku over-excited. Kalau orang lain, kau ingat aku tidak malu? Ironinya gambar ni.. gambar paling atas adalah gambar arwah bapanya. Yang ini pula gambar anaknya main bowling. :)



 Syabas anak-anakku. Kamu menjalankan tugas dengan cemerlang sekali!
Bila si bapa tengok apa yg anak dia buat, terus bapa tidak sabar-sabar mau pulang. Hehehe


No comments:

Post a Comment