Feb 10, 2012

Ole Ole from France



Assalamualaikum :)

Don't worry. I'm not the one who came back from a day trip to France. However, if I do going to France I definitely will make a big fuss about it. Not in any time sooner though ;).

My big brother just came back form France. Atas urusan kerja selama 3 minggu if I'm not mistaken. He is so damn lucky kan? So, he bought us a few things from France.


Nike shirt for hubby


When my hubby saw this, dia tanya.. "Dia tulis apa?". Macamlah aku tau apa maksud dia kan? I'm not the one who just came back from France. Jadi kalau mau tau.. mengikut wiki "Rouge et noir" bermaksud red and black. Owh!!! Patutlah colornya macam tu...



'Tas tangan' Longchamp *as my brother exact word* folded


Tas tangan Longchamp unfolded


Bila abang aku cakap dia belikan 'tas tangan' Longchamp *soo old fashion kan? tas tangan.. hehehe*, I thought.. mesti bida (tidak cantik). Since, dia ni sangat tidak berdaya saing dalam bidang memilih barang perempuan. Tapi, bila 'tas tangan' tu sampai.. ihik.. ihik.. it's my favorite color! Sesuai dgn taste aku yg simple dan casual. Cuma.. *ayat org tidak pandai bersyukur* tidak banyak poket. Biasalah, org yg 'organized' mcm aku ni perlukan banyak partition dan banyak poket or else aku akan jadi sangat serabut. All and all.. I LIKE jugalah!! Benda free klu inda LIKE, memang cari nahas.


Keychain yg ada landmark France.



and of course utk koleksi hobi baru..


No comments:

Post a Comment