May 19, 2011

Pinjam Buku

Dalam tengah2 kesibukan kerja, tiba2 aku teringat aku kena return buku2 library yg aku pinjam dulu. Aku bawa sedikit bekalan 'duit' just in case aku terdenda. Bertemankan mamat perasan hensem, Mus yg bercita2 mo mencari buku2 motivasi ala Dr. Fadzilah Kamsah.. of we go to the library.

Nasib la aku tidak didenda. So, aku pinjam 2 buku. Satu buku baru, satu lagi buku klasik. Klasik tu maksudnya agak 'buruk' sedikit rupanya. Tapi sinopsisnya macam menarik.

Niat hati mo pinjam lebih, tapi takut tidak terbaca la pula. Kalau busy ada masa kah membaca? Well, bila kerja kita kerja. Masa balik, itu kerja mesti kasi tinggal. Pamper yourself dgn apa2 aktiviti yang membuatkan kita ni macam manusia. Main dengan anak ka, manja2 dgn laki ka, mema
sak ka, menjahit ka, membaca ka. Anything selain dari kerja.

Habis baca nanti aku review. Itupun kalau abis baca la.. H
opefully!


No comments:

Post a Comment