May 16, 2011

Entry Friday The 13th


Login FB saja, begitu ramai sekali kawan2 yang membuat pengumuman tentang Friday The 13th. Honestly, aku mcm tidak heran. Sebab? Mcm kerap sangat la pula Friday The 13th semenjak 2 menjak ni.

So, apa yg best on Friday The 13th? Marathon movie Friday The 13th di awal pagi dari era 80-an sampai ke era masa kini. Seperti biasa, Jason Voorhees juga la yg paling hensem dan tahan lasak. Tidak pandai mati2 atau masuk jail. Actually aku interested juga mo tengok The Beginning punya chapter. Apa punca sebab musabab si Jason Voorhees ni suka betul membunuh orang. Sebab boring ka, trauma ka, keturunan ka.. tapi sebab aku kena bekerja, maka terpaksa la aku tangguhkan niat aku dulu. Sure2 nnti akan ditayang semula..

Niat aku mo masukkan apa2 entry pada tarikh ni. Tapi sebab Blogger (atau akaun aku saja kali) macam kena 'Voorhees virus' langsung tidak boleh buka. Read only saja kunun. Maka terpaksa la niat aku ditunda. Tunda punya tunda, akhirnya 5 hari kemudian baru aku terbuat... kira asi la tu kan?

No comments:

Post a Comment