May 5, 2011

Mama Muda Dyana

Semalam aku ada buat entry pasal aku minta susu dari cousin aku, Hanaz untuk rawatan sakit mata aku yg baru saja bermula kemarin.

Turn out ramai rupanya org yg tau susu ibu tu bleh merawat sakit mata. Aku saja la yg ketinggalan keretapi. Balik rumah, aku letak susu atas meja makan. Dyana, time2 tu juga mo buka tupperware susu tu. Dia ingat puding kali. Aku tegur ja, terus dia buat2 sibuk buat keja lain.

Sedang sibuk2 memasak, aku perasan dyana suda abis minum susu dalam container tu. Huhuhu siap2 ada bunyi sluurrrppp lg. Tapi disebabkan aku dapat tangkap dia in action, tidak la sempat dia menjilat2 container. So, aku manage untuk dpt beberapa titik dari container tu.

Terus aku panggil pesakit2 aku sekali dgn aku sekali buat rawatan mata A.S.A.P. Pagi ni mata aku tidak sepedih kemarin, dan aku rasa rawatan tu kira berjaya la. Cuma kena minta lagi la susu dgn cousin aku ni. Hehehe

Lepas buat rawatan aku fb cousin aku. Dia mention something yg aku tidak terperasan. Wow!!


Yup!! It's true. Dyana got 2 moms disebabkan insiden minum susu dalam container. So, to my beloved daughter, Dyana.. Mama Hanaz is your ibu susuan and Izz is your adik susuan.

No comments:

Post a Comment