Apr 26, 2012

Review : 38 Weeks KKP

Assalamualaikum :)

Ewah! Terkejut aku tengok setting blogger yg baru ni. Hahaha.. serius macam orang kebaruan.

For the past 3 days, aku rasa macam tidak keruan. Tanda bersalin (darah) sudah ada, tapi sakit perutnya tidak timbul2. Macam pelik pula.

So, hari ni kebetulan jumpa doktor. Awal2 sudah minta teman hubby just in case doktor suruh terus masuk wad. Karang tidak pasal2 doktor kata aku berani mati drive sendiri2 padahal tanda sudah ada. BSP pun ok so, doktor tanya kalau ada masalah lain. Aku maklumkan la part keluar darah tapi tiada sakit perut. Sambil senyum2 doktor cakap klu mcmtu mmg tidak lama lagi la. Suruh standby la apa2 yg patut. Kalau sakit perut atau pecah ketuban terus pegi hospital. Buat masa ni, tidak perlu pergi hospital dulu. 

Lepas tu doktor suruh baring. Dia mo cek perut. Kedudukan kepala baby mmg sudah ready. Haiyaa nervous gila aku. Tapi nervous2 aku pun, masih lagi akun drive sendiri pergi kerja, ambil dan hantar Haikal. Kadang2 pernah terfikir kalau sakit perut time kesesakan lalu lintas, baru padan muka aku. Tapi klu tidak drive sendiri macam menyusahkan hubby pula. Jadual masa tu macam tidak kena.. haihhhhh..   




No comments:

Post a Comment