Apr 24, 2012

Apakah?



Assalamualaikum ;)

Semalam, bawa mama aku jalan2 di Giant, City Mall. Takut dia boring duduk rumah tidak buat apa2. Sepanjang proses menemankan mama aku, aku asyik fikir mo duduk saja. Siap gurau dengan hubby "Silap2 di luar2 sudah kepala anak time aku jalan2 ni!". Laki aku pandang aku semacam ja. Mungkin nda tau aku bergurau ka atau betul2.

Hari ni 24 April 2012, jam 10.30 pagi ada kelihatan sedikit darah. Apakah mungkin? Kira punya kira, 15 hari lagi due. Lebih kurang mcm Haikal dulu. Tapi sebab belum ada sakit perut, aku rasa aku perlu bertenang dulu. Tapi mo kena maklumkan kwn2 opis. Takut diorang panik. Hehehe terasa mcm buat firedrill la pula. Bezanya kali ni hantar org beranak. Lepas tu call hubby suruh standby dan minta tolong hantar Haikal ke sekolah (sepatutnya giliran aku).

At this moment, 11.30 pagi perut kerap mengeras. Kurang pasti ini tanda2 mo bersalin atau apa. Tapi sakit perut yg melampau belum lagi. So, aku tunggu lagi sampai aku rasa 'It is time'. Lagipun hospital tidak jauh dari ofis.

Semoga semuanya dipermudahkan. Amin!!


No comments:

Post a Comment