Apr 20, 2012

Library Again..



Assalamualaikum :)

Hajat hati untuk pulangkan 2 buku yg sudah teroverdue lebih seminggu. Aku masuk dengan hati yg kuat, teguh dan yakin sambil memujuk hati kalau aku sudah beranak sure tidak terbaca itu buku klu aku pinjam.

Lepas bayar denda RM3.20 utk 2 buku, tiba2 kaki aku pusing tempat lain. Mo kena ikat kali kaki aku ni kan? Last2 aku terpinjam lagi 2 buku. Dalam hati cuba memujuk, kononnya aku sempat baca sebab aku cuti 3 bulan. Well, we'll see la kan?

Seorang rakan pernah tanya aku, kalau aku sudah ada nama utk si anak dalam perut. Yep!! Aku tau, ada org berpendapat menamakan anak yg belum lahir boleh mendatangkan 'tut' tapi harapnya janganlah kita percaya sangat. Syirik.. ;)

Sebab aku sudah tau jantina, aku mmg sudah pilih nama. Baru aku perasan nama tu ada kaitan dengan minat aku dgn buku. Khususnya time2 aku pregnant ni. Makin menjadi2 aku tengok.



Sebuah lagi buku James Patterson. Nampak ja nama si JP ni, terus aku pegang tidak mo lepas. Yang satu lagi tu, aku tengok tajuknya macam interesting ja. Harapnya sempat la aku abis baca sepanjang cuti 3 bulan aku tu ;).


No comments:

Post a Comment