Apr 20, 2012

Khasiat Kurma Untuk Ibu Mengandung

Assalamualaikum ;)

Hari tu aku ada terbaca dari somewhere bahawa ibu mengandung amat digalakkan memakan kurma di sepanjang kehamilan. Malangnya aku lupa sudah apa actually khasiatnya selain daripada energy booster ketika melahirkan.

Hari ni, aku ternampak balik dari mana aku baca (sentuhankasih-ibu.com). Sungguhpun aku sepatutnya mengelak makan manis, tidaklah aku makan kurma macam makan nasi. Hehehe agak2 lah sikit.



Since mama aku pegi umrah baru2 ni, aku siap pesan dengan mama aku mo kirim kurma nabi dan air zam zam. Nda payah macam2. Kurma nabi sama air zam zam saja.


Biasalah mama mama ni kan. Kirim satu beli 3. Aku dapat 2 jenis kurma plus kismis dari mekah. Ada juga utk dikunyah2 masa di ofis. Cuma air zam-zam ja mama aku lupa kirim :). Bah sis, if you read this post, jgn lupa kasi bawa 1 botol mineral next week ah. Memandangkan ko naik belon :D.


No comments:

Post a Comment