Apr 16, 2012

Happy 34th Birthday Hubs!

Assalamualaikum :)

Lagi entry tertangguh. Last week celebrate birthday hubby. Kononnya, bersemangat mo buat santapan 'istimewa'. Tapi apa boleh buat, kebetulan pula hari bekerja. Maka, terpaksa lupakan niat untuk murni aku.

Entah kenapa, disebabkan Hari Pertabalan Yang Dipertuan Agung 11 hb April 2012 diisytiharkan cuti umum. Daripada buat kilang taik mata di rumah, maka aku plan bawa hubby makan luar. Kununnya, sempena birthdaynya yg berlangsung keesokkan hari. Plan asal mo bawa makan Kenny Rogers tapi amatlah kurang rasional bila memikirkan aku yg sebenarnya mo makan Kenny Rogers dan bukannya orang yg dirai. Last2, aku minta pendapat Haikal. Selamba ja, dia cakap mo bawa makan di Kedai Mamak Salim. Apa kelas ko nak, sambut birthday di sana? Hampir tiap minggu makan sana.. Hahahaha

Finally, hubby pilih makan di Pizza sebab dia malas keluar jauh2 plus mo mkn tempat sejuk2 saja. Well, bolehlah daripada Kedai Mamak Salim kan?

The next day, awal pagi aku sudah wish Happy Birthday. Kembang semangkuk si kawan. Kekeke.. Malam, aku puaskan hati Haikal dgn makan di kedai kesayangannya di Salim. Balik dari Salim terus ajak laki beli kek. Rasa macam tidak best pula sambut birthday tanpa kek. Pasang lilin, nyanyian koir dari Haikal dan Dyana dan akhirnya lilin ditiup dan kek dipotong oleh Dyana. Si bapa tukang tepuk tangan... hooraaaayyyy!

Happy Birthday Babah!


Aku tau.. sepatutnya kena letak gambar orang yg dirai.
Entah kenapa gambar anaknya saja yg aku ada. Tengah semangat lagi tu.. :)



No comments:

Post a Comment