Jan 14, 2013

Cabaran Ke Puncak 2013


Assalamualaikum :)

Setelah bercuti dari sebarang aktiviti sukan tahun lalu, tahun ni aku nampaknya begitu beria-ia untuk ikut apa-apa acara pun. Kalau diorang suruh aku wakil baling batu pun aku akun saja ni. 

Tahun ni kononnya aku mau ikut acara yg aku tidak pernah ikut. Bukan pun berniat mau jadi wakil atau apa, tapi untuk suka-suka. Lain kali aku story pasal acara-acara terpilih ni ok?

Jadi tahun ni aku ikut Cabaran ke puncak. Syukurlah ada geng juga yg mau ikut sekali. Aku ingatkan tahun ni aku join sukan sebagai veteran. Rupanya belum cukup umur. Hahaha...

Bila aku register untuk ikut acara cabaran ke puncak, ingatkan aku boleh beri sumbangan sebagai veteran lah kunun. At least dapat pingat ka.. sekalinya masih lagi dalam kategori wanita senior. Lepas tu melambak la pula staf-staf yg muda belia macam baru abis SPM. Manalah kan dapat dikejar.


 Sebelum berlepas, sebagai aktiviti pemanas badan kami berzumba dulu.
Seriously, aku rasa zumba ni macam best :)


 My number..


 Trek cabaran ke puncak


 Itu getah menunjukkan kau sudah sampai ke puncak. 
Tiap-tiap tahun pun macam tu. 
Kalau dapat KFC, mesti ramai yg bersungguh-sungguhkan?


 

No comments:

Post a Comment