Jul 30, 2010

Haikal The 'R' Boy

kalau tengok tajuk, macam misteri betul. begitu juga la misterinya perasaan mama si haikal ni masa terima surat dari sekolah hari rabu lepas. kononnya, hari sabtu ni (31/07/2010) hari sukan sekolah haikal. seperti biasalah, kalau budak yang bersukan selalunya mama budak yang lebih. itu memang tidak boleh dinafikan. sukan tahun lepas, haikal ikut 2 acara. perbarisan dan susun tin. walaupun tidak menang apa2 tapi boleh lah.. nama pun budak2.. takkan mo harap ada catatan rekod kebangsaan pula??

peliknya, kalau dulu 2 minggu sebelum hari sukan, sibuk betul la si haikal ni training.. mo jalan pegi kereta pun siap kiri kanan kiri. tidak pasal2 aku pun kena ikut. waktu malam siap lari2 sambil susun gelas lagi. nasib saja la aku tidak ambil timing dia. kalau tidak melampau la pula.

rabu lepas, aku dapat surat pemberitahuan hari sukan dengan senarai acara yang haikal ikut. sekali aku tengok, 1 acara saja dia kena highlight.. perbarisan. boleh la tu daripada tiada. lepas tu, si cikgu siap bagi tau lagi haikal jadi RESERVE untuk perbarisan..

aisehmen!! perbarisan pun ada reserve?? kesian anak aku.. sudah la satu acara, jadi reserve lagi tu.. hehehe tapi aku tidak lah kisah sangat.. bukan pun aku pernah jadi wakil apa2 acara pun waktu tadika dulu.. si haikal pun nampak ok saja.. so ok lah tu..

No comments:

Post a Comment