Jul 15, 2010

5.38kg

bukan.. ini bukan berat yg berjaya aku kurangkan kerana berdiet (i wish, but it's not). baru saja sekejap tadi, aku dapat sms dari kawan sekerja isteri dia selamat melahirkan anak lelaki yang ke-3 pada jam 10.10am. aku balas balik, tahniah! berapa berat anak? bila dia balas, 5.38kg.. aku tanya balik kalau2 dia salah taip.. dia kata tidak sebab doktor pun cakap ini baby paling besar dia pernah deliver. by the way.. even the nurses pun cakap baby dia baby of the year..

seingat aku, new born baby paling besar pernah aku dengar adalah 4kg.. itu pun anak dia juga.. anak ke-2 lahir tahun lepas.. tapi anak dia yg ke-3 ni la paling happening.. macam rekod baru pula. lepas ni sure aku tidak heran suda kalau berat anak setakat 4kg++.. sebab aku sudah jumpa berat anak yang 5kg++.

agaknya aku masih trauma dengan 5.38kg.. sebab sampai sekarang masih terbayang2 macam mana besar anak dia..

No comments:

Post a Comment