Dec 28, 2012

Secret Santa


Assalamualaikum,

Tahun ni, kami diberi peluang untuk buat exchange gift di ofis sempena hari krismas. Lepas cabut undi masing-masing bawa haluan untuk beli apa.

Aku asalnya mau beli gift secara solo. Tapi takut pula syok sendiri. Maka harus dapat 2nd opinion. Bila jumpa kawan yg sure bukan kita punya secret santa, maka pencarian pun bermula. Bajet dalam RM10 ke atas dan bukan makanan.

Lepas selesai, semua hadiah perlu diletakkan di bawah pokok krismas dengan menulis nama penerima. 

Turn up, aku dapat hadiah paling besar. Wohohoho.. thanx to my secret santa dan aku sedar, dia mungkin tidak pernah baca pun blog aku. Hahahaha..


 The Christmas tree.. 
Paling aku suka, gift yg ada gambar YB tu.. hahaha


 My gift :)


 I got 2 of them! 
Love it so much! Thank you..



No comments:

Post a Comment