Dec 5, 2012

It's December!


Assalamualaikum :)

Tidak heranlah kenapa aku semakin kekurangan semangat untuk meneruskan perjuangan di tempat kerja. It's almost at the end of the year!

Boleh dikatakan tahun ni adalah tahun yang tidak produktif bagi aku. Selain dari aku bercuti 1/4 tahun (bersalin), sedaya upaya menerima hakikat 'my server hates me' dan macam-macam isu propaganda yang luar biasa, pencapaian tahun ni bukanlah sesuatu yg dibanggakan.

So, I really wish I can have a fresh start. Aku sudah prepare apa-apa yg patut for next year dan aku sangat-sangat teruja. Padahal baru awal Disember. Huhuhu..

Aku cuba menghabiskan sisa-sisa Disember dengan cuba menyiapkan apa-apa projek dengan apa-apa semangat yang tinggal. So, I ended up googling quotes. I know.. sangat kesian kan?

I found it interesting that some of the quotes really excites me ^___^. (Alamak! This is the first me using symbols hahahaha.. ) 










May be.. it's not because it's December. May be I just miss these crazy and out of control kids..

I miss everything about them. Even the one I usually annoyed with.
His ridiculous questions and stories

Her dance moves and her peculiar singing

 T______T




No comments:

Post a Comment