Dec 17, 2012

Bengkel, bengkel dan bengkel


Assalamualaikum :)

Last week, kami sibuk berbengkel. Selasa, Khamis, Jumaat dan Sabtu. Minus Isnin dan Rabu, tinggal 1 hari ja masa untuk beristirehat. Masuk kerja hari ni, aku asyik berkhayal sampai ke langit. Musykil!

Anyway, salah satu daripada bengkel tu ada ice-breaking. Ada satu game yg aku tidak pernah main. Something to do dengan bus la kunun. Selepas game tu I realized something. I am a control freak. Aku suka merancang. Benda kecil-kecil pun aku rancang. Apa aku mau buat hari ni, apa aku mau masak hari ni, berapa aku mau belanja hari ni dan sebagainya. 



 4 hari bengkel = 3 hotel berlainan
ish ish ish.. boleh tahan


 Makan pun cantik tersusun kan?


Ini cara aku lipat kain. Terima kasih SBPL (sekolah aku dulu), sekarang aku boleh kerja lipat kain iklan sabun cuci.
*Apa kaitan?*



No comments:

Post a Comment