Sep 13, 2012

Majlis Rumah Terbuka 2012


Assalamualaikum :)

Burp!! Alhamdulillah.. :)

Baru balik dari sambutan hari raya universiti. Ini kira last event aku terlibat dalam minggu ni dan hopefully di masa-masa akan datang.. Aminnn. Untuk rekod, sudah 2 minggu aku tidak duduk di cubicle aku lebih dari 1 jam. Maka kasihanlah orang-orang yg bertempiaran mencari aku atas urusan pejabat. Lepas ni, I'm available.. hehehe.

Last year, aku jadi Eric Leong Wannabe ja. Tahun ni, semua pun aku sapu. Dari tukang buat kuih, sampai la ke tukang bagi duit. *Pergh!! Bagi duit kunun... banyak duit kau!*


 Tajuk Utama


 Ours.. Jangan ditanya apakah tema kami.. sampai berbuih-buih mulut org explain, masih lagi aku tidak paham. Toink toink juga rupanya aku ni.. uhuk uhuk uhuk


Meh kita tengok saingan pertandingan gerai terbaik. 
 

Yang pelik..


Yang berkarektor..
 

Yang formal..


 Yang rambo..


 Yang Padang pasir..


Yang comel.. :)


Yang janggal.. :|  tapi unik.. *penyedap ayat*


 dan yang kelakar.. hahaha


Hasil tangkapan. Actually aku ada ambil nasi beriyani. Tidak sempat gambar, terus ngap.



No comments:

Post a Comment