Jun 2, 2010

Holiday Part 5 - Manikar Resort 31/05/2010

Awal pagi lagi ajak hubby keluar nak minum cincau dkt warung stesen bas. Dekat 20 thn juga aku tak pegi sana. Last time aku pegi, masa darjah 6. Kalau dulu, sederet kedai (dalam 10 warung), sekarang dah tinggal 4 warung. Aku order Ais cincau. Lepas minum, terus balik rumah.




Petang dalam jam 4.00pm, adik aku ajak mandi di swimming pool Manikar Resort. Asalnya macam malas nak pegi. Tapi anak2 punya pasal, pegi juga la. RM10 untuk adult, RM5 untuk budak2 per entry. Lama juga tidak pegi berenang. Abis tido muscle2 kaki and tangan. Kuak lentang, bebas, semua style renang aku cuba. Nasib baik skill masih ada, cuma rusty skit. Baru dua tiga depa, semput semacam.. Nampak gaya, nak kena pegi swimming slalu ni..



No comments:

Post a Comment