Jun 3, 2010

Banjir

Disebabkan hujan yang sangat lebat kemarin, belum pun jam 5.00pm ramai sudah geng ofis tunggu depan 'mesin perakam waktu'. Kunun tidak mau tersekat dalam kesesakan lalu lintas. Aku sebagai penanti setia mesin ni, tidak kira hujan atau tidak confirm terpacak sebelum jam 5.00pm.

Lepas punch out ja, terus pecut. Jalan memang clear. Mungkin sebab ramai yang sudah agak akan ada banjir kilat (atau aku ada tertinggal apa2 berita??). Ambil anak, terus ikut jalan Inanam. Punya lah teruk. Tapi alang-alang sudah tersekat di jalan raya, aku teruskan saja la niat murni aku untuk pulang. Banjir merata2. Nasib aku baik sikit sebab sampai rumah sebelum 6.30pm. Tapi kesian laki aku, jam 8.00pm baru sampai rumah. Banyak laluan kena tutup sebab banjir.. ish ish ish..

Inanam


Inanam juga


Jalan alternatif ke rumah

No comments:

Post a Comment