Jul 30, 2012

I'm back!!


Assalamualaikum ;)

Pejam celik pejam celik, habis suda cuti 90 hari aku. First day masuk keja aku masuk lambat sebab Hakim pula mo kena jarum. Sungguhpun aku sudah terpacak depan klinik jam 7.00 pagi, pukul 8.30 juga la baru siap. 

Lepas klinik, kena hantar Hakim pergi nursery la pula. Nursery pilihan hati sudah semestinya la yg memudahkan aku. Sama lokasi dengan Haikal dan Dyana. Sampai nursery kena bagi bagi taklimat ringkas dan padat dengan penjaga. Takkan la bagi anak main campak2 saja kan? At least kena maklumkan tabiat si anak masa tidur, menyusu dan sebagainya. Takut kekejutan budaya la pula si anak nanti.

Sampai ofis, banyak la pula kena buat. Mostly tidak related dengan kerja hakiki. Hahahaha.. aku kalau cuti panjang memang macam ni. Lambat panas. So, aku uruskan permohonan cuti raya (aku rasa macam aku sorang ja belum mohon), pengurusan tiket balik raya dan mengintai di sebalik tabir tentang kerja2 terbengkalai selama 3 bulan. Baru mengintai pun aku sudah rasa lemah2 badan. Hehehe nama pun puasa kan?

So, besok definitely schedule semula semua kerja2. Haiiyaaa... dugaan..



No comments:

Post a Comment