Jul 2, 2013

First Post After 3 months


It's been a while...

Masih dalam proses menyudahkan kerja-kerja yang macam tidak pandai siap-siap.. T___T

Tujuan post entry ni pun, semata-mata supaya tidak lupa password. Hahahaha

Memandangkan aku tidak tau mau start dari mana, apa kata kita start dari anak-anak? 



Secara rasminya, this rapper is 1 year old. Mungkin sebab dia masih bf, manjanya ada sedikit lebih berbanding yg lain. Ini la geng baru aku bila memasak. Asyik peluk kaki aku saja. Agaknya sedar tidak sedar, kaki aku pun sudah ada muscle.



Ini anak dara.. sangat complicated sekali. Entah kenapa, berbanding abang dan adik dia.. ini orang, bisa bikin orang normal pun ada darah tinggi. Adakah anak dara orang pun macam ni? Atau anak aku ja yg unik?



Jejaka idaman malaya ni pula, makin lama makin sihat dan sihat. Semua seluar dan baju pun semakin mengecil. Tiada sebarang vitamin diperlukan, hanya skil memasak semata-mata.

Buat masa ni, ni saja la entry yg sempat aku buat. 
Kita sambung lain kali ya.. Daaaaa!!!


No comments:

Post a Comment