May 26, 2010

Sepai (SPY)

It happen yesterday at 4.00PM in the office.

Sedang beria2 dan penuh semangat dengan kerja yang datelinenya next week, tiba2 Big Bos datang :

Big Bos : Rina, kamu ada camera hp kah?

Me : Ada. Tapi nda berapa terang. Kenapa?

Big Bos : Saya mau minta tolong kamu ambil gambar di bilik technician, bengkel, kaunter skali sama bahagian kad. Cantik betul saya tngok.

Me : (Berkerut, diorg suda apply 5s ka? Aisehmen..) Owh.. bah ok.

Big Bos : Saya mau kamu ambil gambar ptg ni juga. Saya mo jumpa diorg technician besok pagi 8.30AM. Buat dalam bentuk powerpoint.

Me : (Angguk ja, tapi dalam hati : Apahal pula aku yg buat, jurufoto kan ada!) Bah..

Big Bos : Ambil gambar semua bahagian.. yang kamu rasa teruk tu pun ambil..

Me : (Eh!! td ckp cantik).. OK..

Aku terus turun Ground Floor dgn perasaan yang penyibuk!! Sekali...


Patutlah....


Kepada rakan-rakan sekerja sekalian,

Aku bukan SEPAI BOS..

Aku terima arahan ja.. hehehe



No comments:

Post a Comment